Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

misaviki

27. 4. 2010 12:36
Že bych byla neobyčejná?

Mě se kampaň nevolíš-zaplatíš netýká vůbec v ničem. Nevolíš, zaplatíš školné 30.000 - fajn, já už teď platím 35.000 školné,  protože se chci vzdělávat; nevolíš, zaplatíš výpovědí bez udání důvodu - už se jako OSVČ třesu strachy; nevolíš, zaplatíš za chřipku - pochopila jsem to tak, že přijdu o 3000 z platu kvůli nemoci a neschopence - jako OSVČ si nemůžu dovolit být nemocná, prostě si musím práci naplánovat a udělat tak,abych se v mezičase vyležela; nemocenskou nedostanu žádnou; nevolíš, zaplatíš za plombu - za posledních 5 let jsem za platila v Praze i za obyčejné plomby vždy a byla ráda, že jsem vůbec zubaře měla. Takže jsem patrně "neobyčejný člověk", protože se mě kampaň ČSSD vůbec netýká.

0 0
možnosti

Slůňátko

27. 4. 2010 10:24
Chřipka

A to jsou to ještě takoví matláci, že mají jiné číslo na bilboardech (3.657,-) a jiné v prezentaci na webu (4.358,- - viz http://www.cssd.cz/soubory/obrazky/nevolis_zaplatis_1.png). Z toho mi celkem jasně plyne, že si čísla vycucali z míst, kudy u normálních lidí odcházejí odpadní produkty trávení.

0 0
možnosti

petrph

27. 4. 2010 8:59
samozřejmě to lze popsat obráceně

Billboard první - dobrovolnost otočená.Musíte platit ze svého příjmu povinné zdravotní pojištění.Teprve pak se můžete svobodně rozhodnout, jestli se necháte lékařem vyšetřit (a platit),a nebo se na to vykašlete a budete mít třeba zkažený zuby, bolavej žlučník,neléčený zápal plic.A že i v tom mariáši platí,že pravidla jsou předem daná, a neplatí  se jak se komu hodí.

Billboard druhý-pravda pravdoucí. Teď ještě být v té skupině vyvolených co měli dostávat očkování zdarma.Jinak si preventivní očkování  každý platí sám.

Billboard třetí-Připomeňme, 30 000 Kč navíc(nebo spíš,navíc  za každé své dítě co by chtělo studovat).Ale je to pozoruhodný obrat. Doteď se pravice dovolávala "rozumu" u lidí s vyšším vzdělání. Pokud se teď obrací na dělnickou třídu s myšlenkou "já sem neštudoval, tak proč bych měl platit", je to obrátka par excalanc.Čili, pokud je autorovi jedno,že těch 20 miliard, co se mohly za pár let zhodnotit ve vyšší vzdělanosti národa,se rozkrade v parlamentu, tak mě to jedno není

0 0
možnosti

Linde CZ

27. 4. 2010 9:45
Re: samozřejmě to lze popsat obráceně

Ja bych nic neobracel. Je to totez jako kdyby stat rekl ze kazdy bude povinne odvadet ze sve vyplaty 5 procent do spolecne kasy a rohliky pak muzou byt zdarma (na pridel, pochopitelne). Coz je jiste velmi lakave a nikomu by se nestyskalo po drahych rohlicich za korunu pade, zvlast kdyz plati do te spolecne kasy, ze?

Nenapadlo te, ze soucasny system vsechno zdarma a soucasne krvave zaplacene, je tak trochu... kompletne spatnej?

0 0
možnosti

centrální mozek lidstva

27. 4. 2010 7:47
Větší blábol

už jsem dlouho nečetl. Školné 30tis je naprosto reálná věc. Autora blogu lituji, má hodně velký modro v hlavě.Rv

0 0
možnosti

Linde CZ

27. 4. 2010 9:42
Re: Větší blábol

jako v pripade, ze stat prestane VS platit uplne?

0 0
možnosti

Alexandr Špáta

27. 4. 2010 3:54
Lituji

podle mého jste neřekl prakticky nic. Ano díky těm bilbordům se lidé dověděli, kolik alespoň některé věci stojí - jsem rád, že to kvitujete i jak zásluhu. Je mi celkem jedno, jak poplatky nazýváte zda spoluúčastí či regulačními. Skutečností je, že Julínek a Šnajdr je dokázali totálně zdiskreditovat. Především lhaním a konkrétní podobou zavedení. Vy bohužel o představě Vaší strany, jaká by měla být jejich podoba, neříkáte vůbec nic. Apriori proti poplatkům jako takovým nejsem. Proti Julínkovým a Šnajdrovým bez jakýchkoli pochyb.

0 0
možnosti
  • Počet článků 210
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1306x
Vědecký pracovník a člen strany Svobodní.

Blog píši zejména o těch, kteří se z nás snaží vytrénovat mistry ve skoku na špek.