Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já ten seriál považuji za kvalitní, s uvěřitelným scénářem.

0 0
možnosti
Foto

A ja myslel ze to bude o skvele polske kapele Vader.

0 0
možnosti

jo, začínalo to slibně, že by to ke konci museli "dát do pořádku"?

1 0
možnosti

O14t59a 75K76i48n71c

5. 2. 2017 22:10

Na přiblblé seriály, které jsou vysílány nejen programy ČT, ale i ostatními TV stanicemi, raději vůbec nekoukám.

2 0
možnosti

J65a38n 55P53a23l28l27a35s

5. 2. 2017 22:03

Dobrý večer, asi tak do půlky jsem nevěřícně kroutil hlavou, pak jsem (snad) pochopil a dal karmu.

Předpokládám, že máte zvláštní smysl pro humor. Mně manželka občas říká: „Za ty tvoje blbý vtípky ti jednou někdo rozbije hu*u.“

2 0
možnosti

Já bych byl v klidu, je to fikce. Rusko je svou militantností známé, EU svým alibismem a současný americký izolacionalismus může vyústit až do rozpadu NATO. Takže do pár let tady můžeme mít podobný scénář.

3 4
možnosti
Foto

Prolétl jsem to na mobilu zajímavé

1 0
možnosti
  • Počet článků 210
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1306x
Vědecký pracovník a člen strany Svobodní.

Blog píši zejména o těch, kteří se z nás snaží vytrénovat mistry ve skoku na špek.