Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mne by hlavně zajímalo, co se stalo s Donaldem Trumpem, který se od 6.1. neobjevil na veřejnosti.

Všechna mainstreamová média proti němu jako na povel chrlí nenávistnou propagandu, za kterou by se nemusel stydět ani Urválek, ale Trump je v současné době nezvěstný...

1 1
možnosti
Foto

když odrbete kohoutovi péra, taky nevyleze týden z kurníku;-D

1 0
možnosti
RS

Docela jste mne pobavil, dal jsem do diskuse jeden odkaz na rozhovor z jednou ředitelkou americké investiční poradenské společnosti a byl jsem na 24 hodin vyloučen.

Dnes mít jiný názor, než ten maistremovy stačí k tomu, aby vás potrestali. Co bude zítra?

2 1
možnosti
JL

Ono se to postupně v USA vysvětlí, co se vlastně dělo, zatím jsem si všiml, že ministr obrany nebral veliteli N8rodní gardy telefon, takže ten zřejmě neměl možnost zasáhnout. Tím by se vysvětlila nečinnost místní NG a pak proč velitel policie Capitolu, jež má 2000 členů, nepovolal do služby aspoň 500 nebo tisíc? To se časem taky dozvíme - byl to jen pittomec nebo trumpovec?

0 0
možnosti
  • Počet článků 210
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1306x
Vědecký pracovník a člen strany Svobodní.

Blog píši zejména o těch, kteří se z nás snaží vytrénovat mistry ve skoku na špek.