Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pripominam zastancum vlady a spol.,ze dceri premiera nebylo ockovani doporuceno,ackoliv covid neprodelala,pry ma protilatky. Nase deti vsak vlada do ockovani tlaci,protilatky nezjistuji.

1 0
možnosti
Foto

Jedna z největších hovadin poslední doby je tvrzení o privilegovaných (očkovaní) a diskriminovaných (neočkovaní). Je to hovadina, protože zařezení do "kategorie" je volním rozhodnutím každého jedince, který navíc předem zná a odhaduje důsledky.

Obdobně jsem např. všichni dikriminování, protože je nám zapovězen vstup na záchodky opačného pohlaví, a to se ještě jedná o lehký přestupek bez sankcí za porušení povinností ve zdravotní oblasti.:-)

3 5
možnosti
Foto

To si myslíte vy a ti co důvěřují a věří postupům a nařízením vlády v boji proti Covidu 19. Naštěstí je vás méně a méně.

4 0
možnosti

Neočkovaní bez zdravotní indikace jsou sobci spoléhající na to, že šíření viru zastaví ti ostatní. Kdyby se podobně chovali lidi před 60 lety, tak tu pořád máme neštovice

5 6
možnosti

Neočkovaní nic zastavit nechtějí a je jim fuk, jestli se nakazí a prodělají jen jednu z dalších mnoha respiračních viróz. Nikomu neubírají žádná práva a nenutí je omezovat své osobní svobodu kvůli své zbabělosti žít v reálném světě plném virů. Rv

4 3
možnosti
Foto

Neočkovaní, nediskriminujte očkované!

3 5
možnosti

Jak vás ten neočkovaný diskriminuje? Jestli jste očkovaná, tak se ho přece nemusíte bát.

Nebo se snad bojíte, že všechno je jinak protože očkování nefunguje?

5 0
možnosti

I69v10o 17B83o54u48š87e

29. 9. 2021 8:46

Vědecký pracovník a tolik argumentačních faulů.

2 1
možnosti

Řidiči se zkouškou z autoškoly, nedopusťte diskriminaci těch bez řidičáku!;-)

8 3
možnosti

„Když zavírali Židy, neprotestoval jsem, protože jsem nebyl Žid.

Když zavírali komunisty, neprotestoval jsem, protože jsem nebyl komunista.

Když zavírali sociální demokraty, neprotestoval jsem, protože jsem nebyl sociální demokrat.

Když zavírali katolíky, neprotestoval jsem, protože jsem nebyl katolík, a

když zavírali liberály, neprotestoval jsem, protože jsem nebyl liberál.

A když si přišli pro mě, nezbyl už nikdo, kdo by proti tomu protestoval.“

Byl jsem a jsem diskriminován neustále a nikoho to nezajímá. Prostředníček na neočkované, vyžerte si to a to pořádně.

0 2
možnosti

Bláboly, proč se bojíte injekce ? Milióny lidí se toho nebojí, tak tady nefňukejte. Jestli injekci nevěříte, můžete zdůvodnit, proč věříte jiným syntetickým lékům. Nebo ty už budete taky do smrti odmítat, aby vás nevydělávaly zdravotnické firmy ;-€

5 4
možnosti

Co to má být? ;-€ Protože lidi pod 50 let žádnou injekci nepotřebují! PROTO!

Tím spíš třeba moje malé děti - očkovat je v žádném případě nenechám. Prodělání virózy u nich vytvoří (pravděpodobně zcela bezpříznakově) velmi pestrou imunitu. Výrazně lepší a dlouhodobější než po očkování. A dlouhodobé následky vakcinace ještě známy ani nejsou.

2 2
možnosti

Očkování seniorů je natolik "efektivní", že mnozí z nich krátce po vakcinaci zemřeli, např. i český SÚKL připustil - podle mezinárodního šetření - že zvláště oslabenějším seniorům tyto vakcíny mohou ublížit - vedlejší účinky, které lépe snesou mladší a odolnější, mohou uspíšit smrt zejména tzv. křehkých seniorům. Docela mě štve, jak společnost obětovala seniory ve jménu experimentál. vakcín, neustále vyvíjí nátlak na ty zbylé, kteří se prostě očkovat nechtějí. Stačí, že i bez pandemie na ně vyvíjí nátlak ústav, kde žijí, a nyní se přidají ještě i média a mladí, kteří nic nevědí o stáří.

4 8
možnosti
  • Počet článků 210
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1306x
Vědecký pracovník a člen strany Svobodní.

Blog píši zejména o těch, kteří se z nás snaží vytrénovat mistry ve skoku na špek.