Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Otázkou je, zda feministky tuší co je šovinismus. Na feministických stránkách propagují rovnost žen a mužů pomocí značky >= , nejspíš chyběli na ZŠ v matematice. Na demonstraci kde PČR zatkla p.Bartoše jsem byl, a p.Bartoš na mě působil jako člověk, který záměrně svým proslovem demonstraci zasabotoval. Přišel jsem podpořit lidi, kteří nesouhlasí s tímto upadajícím trendem společnosti, a díky p.Bartošovi jsem hned zase mohl jet domů. Je to člověk, kterému nevěřím ani slovo.

0 0
možnosti

já tomu říkám myšlenkový "test minoritou". Je něějaký výrok v rozporu se zákony ? Posuďme ho tak, že za jeho subjekt dosaďme minoritu nebo preferovanou skupinu. Z "mrtvý šovinista dobrý šovinista" udělejme "mrtvý cigán , žid žena dítě atd - nehodící se škrtněte. atd ". Pakliže výrok zůstane i poté nezávadný, jest vše v pořádku. Pakliže ne, autor/ku zatvoriť v tjurmu.:-P

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS